Samarbejde handler om relationer
Organisationer i dag har brug for medarbejdere, der hurtigt kan omstille sig, indgå i mangfoldige relationer, kommunikere konstruktivt og imødekomme nye udfordringer. Samarbejde handler om relationer og den måde, vi sammen løser opgaverne på.
Dualog tilbyder værktøjer til hvordan I kan styrke det professionelle samarbejde – med hinanden og med borgeren.
Dualog tilbyder
Undervisning og vejledning i:
- Teamorganisering og udvikling
- Hvad karakteriserer det professionelle samarbejde?
- Relationel koordinering som en metode til det gode samarbejde.
- Tværfagligt samarbejde "på tværshed" hvor kompetencer til videndeling og samarbejde styrkes.
Samarbejde
Læringsmateriale & værktøjer
Hent gratis Dualogs værktøj med 7 håndgreb til relationel koordinering mhp at styrke det gode samarbejde.
Værsgo` >
Referencer
Projekt Nyt Liv. Kompetenceudvikling og styrkelse af samarbejdet mellem jordemødre og sundhedsplejersker mhp at styrke kvalitet og kontinuitet i mødet med sårbare familier. Desuden styrkelse af den relationelle koordinering i samarbejdet med andre relevante samarbejdspartnere > Se reference
Sundhedsplejen, Odense Kommune. Teamorganisering og udvikling.